wtorek, 24 kwietnia 2012

Uwiecznić wspomnienia

Dostałam ostatnio kupon z empiku – 40zł zniżki na zakup 100 zdjęć. Oczywiście potraktowałam to jako świetny pretekst do (odroczonego) prezentu na roczek dla Jacusia. Uwiecznione wspomnienia. Uwielbiam zdjęcia. I robić i wywoływać - bo na oglądanie na komputerze to zupełnie nie to samo. Wybrałam 100 fotek z Jacusiem i rodzinką. Dodam wybrałam z wielkim, WIELKIM trudem. Chciałabym mieć je wszystkie, na każdym jest przecudny albo prześmieszny albo przewesoły…  Ale wybór dokonany, zamówienie złożone. I teraz nie mogę się doczekać, aż będę układać i opisywać Jacusiowe zdjęcia w jego pięknym kubusiowym albumie. Czyli wniosek jest taki, że mama Jacuchy zrobiła sobie prezent na roczek, hehe. Tak, to dziecko to cały mój świat. Albo przynajmniej pół. I wcale mi w tym świecie nie jest źle:)

1 komentarz: